Garantie en klachten
Garantie
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit en staat van onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Het kan echter voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.
Klachten procedure
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@botiquemode.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, is het voor consumenten binnen de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.